Thursday, December 18, 2008

Somewhere Over The Rainbow



Somewhere over the rainbow
Way up high,
And the dreams that you've dreamed of
Once in a lullaby.

Somewhere over the rainbow
Bluebirds fly,
And the dreams that you've dreamed of
Dreams really do come true.

Someday I'll wish upon a star
And wake up where the clouds are far
Behind me.
Where troubles melt like lemon drops
Away above the chimney tops
That's where you'll find me.


Hasta ama mutlu hissediyorum. Midem o kadar kötü ki bugün okula gidemedim, dünden beri neredeyse hiçbir şey yiyemiyorum. Sürekli burnum kanıyor. Ama garip bir şekilde mutlu hissediyorum.

Bugün iki tane müzik videosu feature etmek istiyorum (feature etmenin tam Türkçe karşılığı nedir?). Konumuz ise parçalarla ilgili nesnel eleştiriler filan değil, aklıma neler geldikleri.

Yanni - Desire

Bu performansın girişini izlerken gözümün önünde Yanni'nin sahneye Rammstein konserleri gibi alevler eşliğinde filan çıkması geldi. Gotik bir girişe sahip şarkı başlarken aşağıya doğru bir platform iniyor, platformun üzerinde Yanni piyanosunu çalıyor, Yanni yüzünü beyaza boyamış filan. Müzisyenler izleyicilere alev, likör filan sıçratıyor. Anlatınca komik olmadı ama gözünüzün önüne getirin işte.

Madonna - Like A Prayer



Aklıma hep ablamı getiren bir şarkı ve video. Özellikle 4:03'te eğlenerek izlediğimiz bir video.

Madonna bu şarkının klibinde ablama benziyor.

No comments: