Saturday, November 5, 2011

Swimming Home

Biraz haberler ve fotoğraflar...

Geçen gün ondan ayrıldım. Nasıl hissediyorum kendimi? Kendim gibi. Ne eksik, ne de fazla. Bu ihtişamlı bir duygu. (Evet, Twitter'a yazdığım iletiyi kopyaladım, çünkü durumu güzel bir şekilde dile dökmekte) Üzüldüğüm tek şey onunla geçen 2 aylık süre.

Hayatımdaki pek çok şeyi ihmal ettiğimi fark ettim bu son günlerde. ALES'in başvuru tarihini kaçırdığımı öğrenmek tokat etkisi bıraktı. Veya bugün diş randevuma gittiğimde hangi dişimin tedavisinin yapılacağını hatırlamakta zorluk çekmem... Birkaç yakın arkadaşlarımla uzun süredir hiç görüşmediğimi, Warlocks'ı ve daha pek çok projeyi/çalışmayı ihmal ettiğimi fark etmeye başladım.

Google Desktop'ımda Photos gadget'ını kullanmaya başladım. Amaçladığım, ihmal etmemem gereken şeylerle ilgili resimler artık masaüstümün bir kenarında gösterilmekte. Umarım motivasyonumu korumada işe yarar. 

 Evdeki telefonun yanında bulunan, önemli telefonların listesini tutan kağıdın 5 Kasım'a ait bir ajanda sayfası olduğunu fark edip gülümsedim.


Kızılay'da, Güven Park'ın yanında çiçekçilerin bulunduğu yoldaki heykelin etrafına kurulan bir seyyar tezgah. Satıcı ortalıkta yokken hemen telefonla bu resmi çektim.

Bu da benim Google Desktop'ımın nasıl göründüğü. DragonFire SDK'yla geliştirdiğim adventure oyunu motoruyla basit adventure oyunları yapıp artık AGS Forumları'nda duyurusunu yapmayı planlıyorum. "AGS grafikli" şeklinde kendime aldığım notta kast ettiğim şey, AGS'yle birlikte gelen default grafikleri kullanan basit bir macera oyunu.

No comments: