Monday, November 30, 2009

Kasım'ın Son Günü Dondurma Seven Adam

İnsanların kafasındaki bir soru işaretini görebiliyorum: "Kasım'ın Son Günü Dondurma Seven Adam, bu ne demek? Kasım'ın son gününün özelliği nedir? Neden dondurma?" Yanıtı belki sizi hayalkırıklığına uğratabilir; KSGDSA'ın ilginç hiçbir anlamı yok. Tamlamadaki kelimelerin baş harflerinin Lucy in the Sky with Diamonds benzeri bir anlam ifade edeceğini veya bunun bir anagram filan olduğunu düşünüyorsanız yanılıyorsunuz (itiraf etmem gerekirse, ben okur olsaydım öyle bir anlam arardım). Ama bu, KSGDSA'ın bir hikayesi olmadığı anlamına gelmiyor.

2008'in Kasım sonu ya da Aralık başıydı. Haftaiçiydi, okuldaydım, "öfke nöbeti" diyebileceğim kadar yüksek bir seviyede olmasa da kendimi öfkeli hissediyordum. Yalnız başıma, öğle yemeği için bizim okulun yakınındaki bir McDonalds'a gitmiştim. Canım dondurma çekmişti, hava soğuk olmasına rağmen normal yiyeceklerin yanında (sanırım double cheeseburger menüydü) bir de dondurmalı, elmalı tatlı almıştım. Yemeğimi dışarıda yiyordum, normal bir insan o soğuk havada yemek -özellikle de dondurma- yemeyi sigara içebilmek için tercih eder. Bense sigara içmiyorum; soğuk hava, öfkeli hissettiğimde beni yatıştırıcı bir etkiye sahip. Soğuk hava ve yediklerim beni sakinleştirmişti gerçekten, o sırada kısa filmler hakkında düşüncelere dalmıştım ve sonra o anki haliminin bir kısa filme ait olduğunu hayal ettim. 16:9'luk aspect ratioya sahip bu filmin birkaç sahnesi aklıma gelmişti bile, ve sonra aklıma filmin adı geldi.

Böyle işte.







Okuyuculara hediye olarak Reverie River serisindeki oyunlardan birkaç ekran görüntüsü sunmayı düşünmüştüm. Sonra sunmak istediğim görüntülerin bir kısmını 'şimdilik' yayınlamaktan vazgeçtim, çünkü sadece oyunları biraz spoil etmekle kalmayacak ama blog için fazla korkunç duracaklardı. En üstteki Forbidden Terriority için hazırladığım cutscenelerden birisi (muhtemelen oyun için arkaplanının daha detaylı olduğu bir versiyonu kullanacağım), alttaki de serideki başka bir oyun için temsilî bir çalışma. Umarım hoşunuza gitmişlerdir.

Source'la gelen model ve kaplamaların yanında başka yerlerden bulduğum/satın aldığım şeyler de var, bu 3D çocuk modeli onlardan birisi.

No comments: