Wednesday, March 2, 2011

Rastgelelikler, Blogspot

Evet, buraya uzun bir süredir bir şey yazmadım. Bu son ay okulum tatildeydi, yapmam gereken işler için bana zaman tanıyacak bir şekilde. Ama doğrusunu söylemek gerekirse son bir-iki aydır ne burada yayınlayabileceğim bir çalışma ortaya çıkarabildim, ne de varolan projelerimde fazla ilerleme kaydedebildim.

Kimlik sorunu yaşıyorum. Bahsettiğim sorunun nüfus kağıdımın filan kaybolması olmadığını tahmin etmişsinizdir. Son bir aydır sizlerden, oyun yapımından kopuk bir şekilde geçti. Birkaç arkadaşıma Düşnehri'yle ilgili dökümanlar yollayacaktım, erteledim, çünkü ben Lorean değildim. Arkadaşlarımla görüşemedim, biletini satın aldığım ROBE'a (Hacettepe'nin FRP convention'ına) gidemedim..

Bu kimlik problemi zaten yıllardır yaşadığım bir şey belki, ama özellikle bu son ay kendisini belli etmeye başladı.

Okulların açılması benim için iyi oldu. Gerçekte kim olduğumu, sorumluluklarımı yeniden hatırlamaya başladım.

Son zamanlarda çektiğim ilginç resimler: 








Infrared çekimler. Yavaş yavaş istediğim noktaya geliyorum.



Anlayacağınız gibi bu da bir kızılaltı çekim. Sanırım çekim esnasında gözlerim biraz hareket ettiği için (bu çekimi yapabilmek için diyaframın yarım dakika kadar açık kalması gerek) göz akım siyah görünüyor. Başlangıçta istediğim sonuç bu olmasa da sonuç pek fena olmadı.

---

Bu arada malumumuz, Blogspot ülkemizde engellenecekmiş. Durumun saçmalığından bahsetmeyeceğim burada, nasıl olsa bu hepinizin farkında olduğu bir gerçek. Söyleyeceğim şey, benim bu yasağı siklemeyecek ve Blogspot'taki bloglarıma yazmaya devam edecek olmam. Ellerinden geleni artlarına koymasınlar.

1 comment:

Ayna-i Marzî said...

Siyah beyaz fotoğrafı bilhassa çok beğendim, oradaki bisikleti ve durgunluğu. Slüet de tamamlamış fotoğrafı :)