Friday, January 16, 2009

Arleon


Saat sabah sekiz. Dört saat sonra sınavım var. İyi geçeceğini sanmıyorum, ama yine de sakinim. Tüm akşamım ve gecem sinirli bir şekilde geçti, öfkelenmem için ortada önemli bir somut neden yoktu yine. Ama şu an sakinleştiğimi hissediyorum. Arleon gibi hissediyorum.

İç çatışma geçiriyorum.

Hatırladığım kadarıyla eskiden Arleon ve Kayıp Kişi vardı. Son yarım yıl ise Arleon ve Ahmet var.

Arleon gurur mavisidir, Ahmet ise kıskançlık yeşili. Arleon sevdiklerini mutlu etmek ister, Ahmet sevdiklerinin kendisini mutlu etmesini. Arleon bilge ve kibardır, Ahmet ukala. Arleon Across The Universe'tür, Ahmet'se Helter Skelter. Arleon The Night and the Silent Water, Ahmet'se Advent. Arleon Malibu, Ahmet sek votkadır. Arleon sağlıklıdır, Ahmet hasta bir akla sahiptir, kendi sahip olamadığı mutluluğunuzu kıskanır.


Ahmet olmak istemiyorum.

No comments: