Saturday, November 20, 2010

Biraz değişiklik

Blog sayfama girdiğinizde fark etmişsinizdir (gerçi bu cümleyi büyük ihtimalle ilk kez Blog Takip şeyinden okuyacağınız için fark etmemişsinizdir), yukarıda Asporia: Gizli Tehdit'in linki var. Yayınladığım oyunların web sayfası ihtiyacını buradan gidermeye karar verdim, çok sayıda bağımsız yapımcının oyunlarını ayrı bir site yerine kişisel sitelerinde yayınladıklarını gördükten sonra. Tamam, ayrı ve yeteri kadar güzel bir site hazırlamaya üşendiğimi itiraf etmeliyim, ama o şekilde de sunduğum ürünler çok soğuk görünüyor. Sanki benim kim olduğumdan bağımsız, ticari amaçla yapılmış şeylermiş gibi. Kabusta Kaybolmak'ı 2010 sürümünü bitirdikten sonra ekleyeceğim buraya (koca bayramda tek satır şey yapamadım, fotomanipülasyonla meşguldüm.)

Aslında onları oraya koymamın amaçlarından birisi yıllardır doğru düzgün bir şeyin yayınlanmadığı gerçeğini hatırlatması bana.

--

Sıradaki yazım Sir Aenas'ın bana attığı Garip Alışkanlıklar Mimi pası üzerine olacak.

No comments: