Thursday, May 29, 2014

Rastgele resimler; Pink Martini'den aldığım imza

Uzun süredir bu sayfalarda fotoğraf paylaşmıyordum. Hoş, son birkaç ayda dişe dokunur çok fazla fotoğraf da çekmedim zaten.

Mudanya, 30 Nisan 2014



Eymir Gölü, 25 Haziran 2014


Bursa Botanik Park, 1 Eylül 2013. O gün keşke yanıma fotoğraf makinasını alsaymışım.



Ankara, Aralık 2011. Evet, o kadar eski bir foto. Bunu da evde elektrikler kesildiği bir gün çekmiştim. Mum ışığı, vazoyu çok güzel aydınlatıyordu.



Bu sayfaların benim kişisel blogumun olmasının verdiği cesaretle, bugün görgüsüzlük kartımı oynayıp Pink Martini konseri anılarımı da paylaşacağım. Pink Martinicilerle (özellikle China Forbes'u) bu kadar yakından görebilmek, onlarla konuşma fırsatı bulmak büyüleyiciydi.

Thomas Lauderdale'e "Biliyor musunuz, Anna'yı biz eskiden ofiste 'Gidelim gidelim koşalııım, koşalım koşalım gideliiim!' diye söylerdik" demek içimden geldi de, söyleyemedim. Belki bir dahaki sefere.

No comments: