Thursday, May 8, 2014

Zombie Chess, Pawn of the Dead, Aslan Game Studio

Çok tekrarladığım bir laf, biliyorum, ama yine tekrar edeceğim: Blog sayfasına yazı yazmayalı epey vakit oldu. O kadar uzun bir süre olmuş ki, iki alakasız oyunumla ilgili haberleri aynı gün veriyorum, o derece. Bu yazımda Pawn of the Dead'in, ikinci yazımda da Alkekopter'in haberini verdim.


Ama iki oyundan da önce, Aslan Game Studio'nun haberini vereyim. Beni sadece blogumdan takip ediyorsanız, eskiden Shooting Star'da ortak olduğumu hatırlayacaksınız. 2013'ün sonlarında vizyonel farklılıklarımızdan ötürü ortaklığımızı sonlandırmaya karar verdik, ben de yoluma Aslan Game Studio olarak devam etmeye karar verdim.



Hatırlar mısınız bilmiyorum, 1.5 yıl önce Zombie Chess isimli bir oyun geliştirmiştim. Eğer bu oyunu sevdiyseniz size güzel bir haberim var: Zombie Chess'in devamı niteliğinde, mobil platformda da oynanabilecek, 3D grafiklere sahip bir oyun yapıyoruz. Pawn of the Dead işte bu oyun!

Bu arada, Zombie Chess demişken, Erol Ünsal'dan üç tane Zombie Chess bölümü geldi. Oyunun bugün yayınladığım yeni versiyonunda (v1.2) bu üç yeni bölümü bulabilirsiniz. Erol bana bölümü yollayalı 2 ay filan oldu aslında, yayınlamayı bu kadar geciktirdiğim için kendisinden özür dilerim.





Beyaz ve Siyah’ın satranç tahtası üstündeki ebedî savaşı, Pawn of the Dead’in karanlık dünyasında çok daha farklı bir seyir halinde. Yenilen her beyaz taş, ölmek yerine, zombiye dönüşüp Siyah tarafa geçiyor! Siyah Zehir Tarikatı’nın ölüm büyücüleri ve zombilerine karşı, onurlu Beyaz Krallık askerlerinin bir şansı var mı? Bu senin hangi tarafı seçtiğine kalmış!

Ekibimiz Ahmet Kamil Keleş (programcı, baş tasarımcı), Sercan Uysal (konsept artist) ve Targo Sirol‘dan (3D modelci) oluşmaktadır. Ayrıca, Unity Asset Store’dan satın alınan assetler kullanılmaktadır. Kullanılan oyun motoru Unity 3D’dir.



Pawn of the Dead ise, ticari bir ürün olacağı için, ZC'den çok daha gelişmiş özelliklere sahip. Oyunu 2014'ün üçüncü çeyreğinde çıkarmayı hedeflemekteyiz.

Özellikler:

  • Beyaz ve Siyah takım için, tek kişilik senaryo (her bir takım için 50'den fazla bölüm)
  • Senaryolar için cutsceneler
  • %100 Türkçe dil desteği
  • Battle Chess tarzında, kişileştirilmiş satranç taşları (mesela At şeklinde bir şövalye)
  • Rastgele yaratılmış bölüm  modu
  • Minimalizm severler için, 2D oyun imkânı
  • 4 (veya daha fazla) farklı ortam (kale içi, mezarlık, vs.)
Oyunun websitesi http://aslangamestudio.com/pawn-of-the-dead/?lang=TR 'dir. Haberleri Facebook ve Twitter sayfamızdan takip edebilirsiniz.

 

No comments: