Monday, September 20, 2010

Ajanda v1.1 ve masaüstlerim

Ajanda programımın Windows klasör sorununu hallettim! Artık girdileriniz, Ajanda'yı kaydettiğiniz klasör içinde tutuluyor. 1.1 versiyonunu buradan indirebilirsiniz (evet, FTP'de 1.0'ın üstüne kaydettim, 1.0'ın kullanışsızlığı nedeniyle).

Düzeltilmesi gereken birkaç şey daha var, ama onlarla şimdi ilgilenemeyecek kadar meşgulüm ._.

Son birkaç gündür öküz gibi çalışıp oyun yapıyorum (LitN 2010 ve Dandik Diyar). Self'in hikayesinin devamını getirmeyi başardım ayrıca, bakalım fikirlerimi başarılı bir şekilde uygulayabilecek miyim?

Notepad++'ın ve C dilinin yapımcılarından Allah razı olsun, normalde yapmamın günler süreceği kod/çeviri düzeltme işlerini 1-2 saatte halledebiliyorum. Eğer LitN'ı AGS'nin yeni sürümüne uyarlama ve çevirileri düzenleme işini 2 yıl önce yapıyor olsaydım amele gibi boş satır silme, yanlış çevrilen komut yerine doğrusunu yazma gibi işleri teker teker yapmam gerekecekti.

---

Eğer kendinizi bilgisayardan uzak tutmak istiyorsanız işletim sistemlerinizin temasını çirkin şeyler yapın. Evet, yapın bunu. Özellikle -en altta gördüğünüz şekilde- Ubuntu'ya Raptor temasını yükledikten sonra nasıl kalkacağım bilgisayarın başından?

3 comments:

Aslı "TILSIM" Palabıyık said...

Ubuntu arkaplanını bir ara ben de kullanıyordum ^_^ Ama uzun süredir Leviathan var arkaplanımda ^^

Ahmet Kamil Keleş said...

Evet, bu arkaplan çok Leviathanımsı bence, bilimkurgu etkisiyle beraber.

Roselyn said...

arkaplan <3

ben magic the gathering wallpaperları kullanıyorum. her masaüstüne geçtiğimde güzel çiilmiş ilüstrasyonlar görüyorum böylece :3