Thursday, May 7, 2009

Kırıcı olmaktan korkuyorum. Ama daha da çok korktuğum, ileride kırıcı olmamak adına bugün aldığım tedbirlerin kendilerinin karşımdakini kıracak olması. Sebebini anlatamayacağım şeylere anlayış gösterilememesi.

Bir korku oyunu yapmaktan daha çok ihtiyaç duyduğum şey bazı yerlerden uzaklaşmak. Bir süreliğine, ama ne kadar süreceğini bilmiyorum. Buna zorunluyum.

---

Önceki yazımda bahsettiğim (daha doğrusu sadece varlığından bahsettiğim) şeyin detayları beni iyice heyecanlandırıyor. Bir hayalimi gerçeğe dönüştürme imkanı elime geçti, bunun ne olduğunu da başarılı bir sonuca ulaşmadan anlatmak istemiyorum.

---

Bugün keşfettiğim iki muhteşem DeviantArt galerisini takdim edeyim: Exidos'un (özellikle Fondest Memories'i ) ve Indrawn'un (özellikle de The Light vs The Dark'ı) fotomanipülasyonlarını çok beğendim (bir de Exodus, Raziel'e benzemiyor mu?) .


Çok kısa bir yazı oldu, evet.

1 comment:

Unknown said...

Kısa ama öz.

Bu arada adam hakikaten benziyor. Ama ölümlü haline.:D